Monday, June 4, 2018

Jun


Kredit pic :Google/Pinterest

Bismillah.
Dah masuk bulan Jun,2018.
19, Ramadhan, 1439 H

Hari ni kesihatan tak ok. Gastrik. Angin melonjak lonjak nak keluar. Sakit kepala, nak muntah, sakit belakang, sakit urat. Gelisah seharian. Berpeluh satu badan. Diam diam mulut kumat kamit memanggil Tuhan.

Ramadhan kali ni, diam sikit. Bukan semua benda nak cerita. Rasanya boleh ja hidup tanpa cerita harian pada semua. IG tu kita biar sepi. Tengok ja mereka yang lain aktif menari-nari. Saja ajar diri sendiri boleh bertahan ataupun tak.

Next week raya.
Baju raya dah siap lama. Pakaian masih lagi bertema dengan keluarga. Tolong kesihatan baik-baik pada hari tu. Ni harapan aku tiap-tiap tahun. Ramai balik raya tahun ni. Tema bergambar macam mana pulak nak buat hmmm.....

Love-love,
MH

No comments:

Post a Comment

Jangan malu, sila komen